U bent hier: Trainingen & workshops   » - Mondelinge communicatie

Mondelinge communicatie

Gesprekstechnieken.

Voorkomen van miscommunicatie draagt bij aan een goede relatie. Hoe breng je een boodschap overtuigend. Hoe kom je er achter wat er nu écht leeft bij de ander? Goede gesprekstechniek draagt bij aan een goede werksfeer met elkaar en bevorderd efficiënt werken.

Klantgericht contacten leggen.

Afstemmen op de wensen en criteria van de klant is al het halve werk. Door goed te leren luisteren en terugkoppelen van informatie doelgericht werken.

Introductie in NLP gespreksvaardigheden.

NLP, Neuro Linguïstisch Programmeren is een methode om efficiënt en doelgericht te communiceren. Basiskennis van NLP vergroot de mogelijkheden om in gesprekken, besprekingen en vergaderingen optimale afstemming te bereiken.

Succesvol omgaan met lastige klanten.

Zowel goed voor jezelf zorgen als voor de klant. In plaats van in de verdediging te gaan en kritiek als aanval op je eigen persoon te bestempelen, de “lastige klant of ‘criticus’” waarderen als aanzet tot verbetering.

Present training en advies | Nieuweweg 2, 4323LD, Ellemeet| T: 0111-672072 | F: 0111-672956 | @: info@present-training.nl